Kipinän kotitreenissä himoliikkujan versio. Liikutaan ja tehdään tuloksia ilman salia. Tämä on erittäin haastava treeni ja vaatii eniten voimaa kehosta. Himoliikkujan kotitreeni on seuraava:

50 x 5-pumppiburpee + pistoolikyykyt molemmille jaloille

Pumppiburpee alkaa seisomalla jälleen suorana ja jalat ovat lantion alla. Koukista lantiosta ja laita kädet lattiaan. Tämän jälkeen hyppää taaksepäin punnerrusasentoon ja suorita viisi punnerrusta puhtaalla tekniikalla. Pyri pitämään ranteet samassa linjassa olkapäiden kanssa. Viidennen punnerruksen jälkeen nouset ylös ja suoritat yhden pistoolikyykyn molempiin jalkoihin. Pistoolissa kurota kunnolla eteen, aloita liike työntämällä lantiota taaksepäin ja yritä samaan aikaan painaa suoritusjalan kantapäätä voimakkaasti lattiaan. Pidä keskivartalo tiukkana ja katse ylhäällä. Yritä käydä syväkyykyssä ja pidä etujalka koko ajan irti lattiasta.

Suoritetaan tätä herkkua yhteensä 50 toistoa. Pidetään pienet palauttelut jokaisen toiston jälkeen. Kipinä tekee mallisuorituksen videolla ja voit ottaa tahtia meistä. Varaa noin 20 – 25 minuuttia suoritukseen. Helpotuksina voit pitää punnerruksissa polvia maassa. Voit myös suorittaa pistoolista helpomman version pitämällä koroketta takapuolen alla. Käyt istumassa siihen ja nouset seisomaan yhdellä jalalla.

Kipinä tuntee elävänsä näissä treeneissä. Mitä enemmän pinnistelemme ja taistelemme, sitä mahtavampi fiilis meille tulee. Videolla jälleen Kipinän liikkumisen riemua. Tämä treeni on Kipinän päiväohjelmoinnissa 8.2.2021. Haluatko tehdä lisää ja meidän kanssa? Lue lisää Yksikipinästä näiltä sivuilta ja liity kasvavaan yhteisöömme. Teemme paljon kalisteniikkaa, mutta käytämme myös välineitä kotitreeneissä.