Kipinän kotitreenit jatkuvat tällä kertaa perusliikkujan versiolla. Taas tehdään tuloksia ilman salia. Tämä on pykälän verran haastavampi kuin aloittelijoiden versio ja vaatii lisää voimaa käsistä sekä yläkropasta.

Perusliikkujan kotitreeni on seuraava: 50 x navyseals burpee

Liike alkaa seisomalla suorana. Koukista lantiosta ja laita kädet lattiaan. Tämän jälkeen hyppää taaksepäin punnerrusasentoon ja suorita punnerrus. Jää punnerrusasentoon ja ”porrasjuokse” oikea polvi kohti oikeaa kyynärpäätä. Tee sen jälkeen punnerrus. Sitten liikuta vasenta polvea kohti vasenta kyynärpäätä. Tee punnerrus. Vasta sen jälkeen nouset takaisin seisomaan. Tämä on yksi toisto. Suoritetaan yhteensä 50 toistoa.

Pidetään pienet palauttelut aina 10 toiston välein. Kipinä tekee myös ja voit ottaa suoritustahtia videolta. Helpotuksina voit pitää punnerruksissa polvia maassa tai suorittaa koko liikkeen korotetusti.

Tämä on Kipinän elämää. Tämän treenin jälkeen fiilis on mahtava. YouTubessa Kipinän liikkumisen iloa. Tule mukaan tekemään! Tämä treeni on meidän päiväohjelmoinnissa 18.1.2021 kaikilla Kipinävahdeilla.

Katso treeni tästä (YouTube).