Tarvitset tätä treeniä varten vain yhden käsipainon ja vähän tilaa. Kaikkia liikkeitä tehdään 20 toistoa ja koko treeniä tehdään yhteensä neljä kierrosta. Suorita treeni hyvällä intensiteetillä, mutta ilman aikaa. Tee laadukkaasti ja panosta suoritustekniikkaan. Videolla myös helpotuksia liikkeisiin sekä vaihtoehtoja. Suosituspaino miehet 12.5–17.5kg ja naiset 7-12kg. Suosittelemme myös käyttämään kumitettua HEX-kässäriä, jotta se pysyy paikoillaan treenin aikana.

Treeni tulee olemaan Yksikipinän kotitreeniohjelmoinnissa 7.12.2020 ja on versio ”Kipinäykkönen”, joka keskittyy käsipainoihin. Treeni on vauhdikas ja mielenkiintoinen kässäritreeni. Sisältää nopeita suunnanvaihtoja, räjähtäviä liikkeitä, eristäviä liikkeitä ja kaikkea siltä väliltä. Muista näyttää tyylikkäältä ja pidä hauskaa. Tämä ei ole niin vakavaa!

Yksikipinä aloittaa toiminnalliset kotitreenit 29.11.2020. Paljon videoita tulossa 2021.